ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΜΠΛΟΚ? ΤΙ ΣΚΟΠΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ? ΠΟΙΑ Η ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ?

Σαν αφελής Έλληνας,όπως χιλιάδες άλλοι, που είμαι πίστεψα ότι θα μπορούσα να υλοποιήσω τα επενδυτικά σχέδιά μου καταθέτοντας μία ολοκληρωμένη πρόταση προκειμένου να στηριχθώ από τον αναπτυξιακό-επενδυτικό νόμο 3299/2004.


Αφού αντιμετώπισα τις συμπληγάδες της ελληνικής γραφειοκρατίας και συνάντησα άπειρους "κύκλωπες" και "λεστρυγόνες" υπαλληλίσκους που θεωρούσαν τον εαυτό τους την "απόλυτη εξουσία" οι οποίοι έκαναν τα πάντα για να με απογοητεύσουν και να με τιμωρήσουν επειδή θέλω να προσφέρω στην οικονομία ενός εγκατελειμένου και ερημωμένου τόπου, κατάφερα μετά από πολύμηνο και πολυέξοδο γολγοθά να συγκεντρώσσω όλα αυτά τα χαρτιά και τις εγκρίσεις που απαιτούνταν από τον νόμο.


Κατόπιν ήρθα αντιμέτωπος με τους νόμιμους τοκογλύφους και νταβατζήδες της ελληνικής κοινωνίας, τις τράπεζες. Με είδαν σαν εξωγήινο και υπόδουλό τους, βγάζοντάς μου την πίστη για να μου δώσουν έγκριση για χρηματοδότηση μέρους της επένδυσής μου με τοκογλυφικούς όρους και εξασφαλίσεις.


Αφού ξεπέρασα όλους αυτούς τους ανασταλτικούς παράγοντες πίστεψα ότι ήρθε η λύτρωση από το μαρτύριο με την κατάθεση της επενδυτικής μου πρότασης στις υπηρεσίες του ελληνικού κράτους που είναι αρμόδιες για να εγκρίνουν και στηρίζουν τις επενδύσεις και την ανάπτυξη στον τόπο.



ΑΜ ΔΕ !!!


Μαζί με χιλιάδες άλλους επενδυτές κάθομαι και περιμένω πότε θα φιλοτημηθεί να κινηθεί και να τις αξιολογήσει ο τερατώδης μηχανισμός του υπουργείου "Ανάπτυξης" ο οποίος δεν λέει να πάρει μπροστά και να εξετάσει έστω και μία. Ακόμη δεν έχουν κάνει ούτε καν την καταγραφή των προτάσεων.


Αφού τέλος πάντων κάποια στιγμή, σε ένα - δύο χρόνια αποφασίσουν να αφήσουν το βόλεμά τους και εγκρίνουν την επένδυσή μου, θα περάσω στο δεύτερο στάδιο των βασανιστηρίων.


Θα ολοκληρώσω την επένδυση μέσα στα υποχρεωτικά χρονοδιαγράμματα που με υποχρεώνει ο νόμος με απειλή ποινής απόρριψης -χωρίς αντίστοιχα να τηρεί και το κράτος τα δικά του υποχρεωτικά χρονοδιαγράμματα, χωρίς καμμία ποινή ή επίπτωση.


θα την εξωφλήσω πλήρως (με δικά μου χρήματα ή δάνεια), όπως είμαι υποχρεωμένος, προκειμένου να πιστοποιήσουν την ολοκλήρωση.


Θα περιμένω χρόνια για να μου δώσουν τα χρήματα της επιδότησης που δικαιούμαι- αν και ο νόμος τους υποχρεώνει να μου τα δώσουν μέσα σε ρητό χρονικό διάστημα.



Αν καταφέρω στο μεταξύ να γλυτώσω την χρεοκοπία και φτάσω απλά στα πρόθυρα αυτής, θα εισπράξω τα χρήματα της επιδότησης θα τα δώσω όλα για να πληρώσω τους τόκους από τα δάνεια που θα έχω πάρει για να πληρώσω τους προμηθευτές και θα ξεμπλέξω.


θα έχει τελειώσει το μαρτύριό μου.


θα έχω κάνει μία επένδυση με την οικονομική συνδρομή του ελληνικού κράτους (το σωστό είναι της Ευρωπαικής Ένωσης) που θα ανέρχεται στο ιλιγγιώδες ποσόν των 0 ευρώ (επιδότηση μείον τόκοι δανείων = 0).



Θα έχω δώσει χιλιάδες μεροκάματα σε άνεργους-εργαζόμενους, θα έχω πληρώσει-και θα πληρώνω για όλη μου τη ζωή- ένα σκασμό φόρους και ΦΠΑ (το οποίο δεν θα μου επιστρέφουν ούτε με σφαίρες) και ΟΛΑ ΚΑΛΑ !!!


ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΤΟΥ ΕΣΠΑ Η ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΜΑ.



Άλλωστε τι μπορώ να κάνω μόνος μου? Πόσο μπορώ να διαμαρτυρηθώ? Που μπορώ να βρώ το δίκιο μου?

Μόνος μου ΤΙΠΟΤΑ !!!

ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΟΥΜΕ, ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΎΜΕ, ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ.

ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ.

ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΑΡΙZΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ !!!

ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΠΡΑΞΟΥΝ.

ΕΝΑΣ-ΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ !!!

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΓΙΑ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΓΝΩΣΤΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ.

Αναρτήθηκε από Επενδυτής















Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Θέμα αξιοπιστίας ...

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΧΡΗΣΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ( http://www.ethnos.gr/)
«Είμαστε αποφασισμένοι να βάλουμε την Ελλάδα σε μια διαφορετική αναπτυξιακή τροχιά», δήλωσε χθες ο πρωθυπουργός, μετά τη συνάντησή του με επιχειρηματίες ελληνικής καταγωγής. Ενώ, σε συνέντευξή του σε γερμανική εφημερίδα, ανέφερε ότι «εάν θέλουμε να αντιμετωπίσουμε την κρίση αυτή, χρειαζόμαστε ανάπτυξη». Πώς, όμως, θα πειστούν οι επίδοξοι επενδυτές στην Ελλάδα για την ύπαρξη «διαφορετικής αναπτυξιακής τροχιάς», όταν ο αναπτυξιακός νόμος και οι υπόλοιπες απαιτούμενες παρεμβάσεις του αρμόδιου υπουργείου συνεχίζουν να κινούνται... εκτός τροχιάς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου